Kartal Dul Bayan Erkek Arkadaş Arıyorum


Kartal Dul Bayan Erkek Arkadaş Arıyorum

Kartal Dul Bayan Erkek Arkadaş Arıyorum

Selam ben Nergis 32 yaşındayım İstanbul Kartal‘da yaşıyorum dul bir bayanım daha önce bir kez evlendim ve ayrıldım. Özel sektörde çalışıyorum. Düzgün bir işim ve gelirim var.Çalışan bir bayanım ve yalnız yaşıyorum. Evlenmek ve hayatımı kurmak aile sahibi olmak istiyorum. Yaşıma uygun ve düzgün bir işi ve geliri olan aklı başında dürüst ve evlilik düşünen beyler ile tanışmak istanbul Kartal Bay Arkadaş Sevgili Arıyorum. Kartalda Oturan Beyler sizlerden cevap bekliyorum.

Kartal Dul Bayan

Kartal Bayan Erkek Arıyor
Kartal Bayan Erkek Arıyor

Erkek Arkadaşlar Telefon numaranızı yada skype msn gibi size ulaşabileceğim iletişim bilgilerinizi cevap yazarken yazınız.

Kartal Dul Bayan Erkek Arkadaş Arıyorum

Her ne kadar zıt kutuplarda olurlarsa olsun yıllardır süregelen bu arkadaşlıklar, tarafları her zaman için birbirlerine saygılı, sevecen olmalarını sağlamıştır. Bu arkadaşlıklardan, dostluklardan mutlu beraberlikler, mutlu evlilikler oluşmuştur. Zaten demez miyiz, evliliğin temelini sağlam arkadaşlık ve sağlam dostluk oluşturur diye. İstanbul Kartal Arkadaşlık bir yaşam biçimi olduğundan, oluşturduğundan İstanbul arkadaşlığı, dostluğu diğer arkadaşlıklar, dostluklar gibi değildir kötü anılardan etkilenmez.

Temeli sağlam olan İstanbul arkadaşlığı, uzun yıllar boyunca sürer. İstanbul’un bazı mekanları, özellikle meyhaneleri bu arkadaşlıkların cansız şahitleridir. Yıllardır haftanın belli günleri İstanbul meyhanelerinde, barlarında arkadaşlıklarını idame ettiren bu küçük topluluklar ancak arkadaşlık şemsiyesi altında yaşam bulmaktadırlar.

Neden özellikle İstanbul Arkadaşlık? Çünkü İstanbul’a samimiyseniz, İstanbul Arkadaşlık sizi içine çeker, özümser, size arkadaşlık eder, yarenlik eder. Samimiyseniz kırmazsınız, kıramazsınız arkadaşlarınızı, İstanbul’un arkadaşlığını, sevgisini. İstanbul sizi yapayalnız yaşatmaz. Yalnızım dediğiniz anda yanı başınızdadır İstanbul, arkadaştır sizin yalnızlığınıza. Karamsar olmanıza izin vermez, çeker alır sizi siyahların içinden, keyiflendirir sizi.

Kartal Dul Bayan Erkek Arkadaş Arıyorum, kartal dul bayan erkek arıyor, erkek arayan dul bayan kartal, istanbul dul bayan, erkek arayan dul bayan istanbul, kartal dul bayan sitesi

Sosyal Medyada Paylaş Whatsapp Facebook Twitter Google+

Etiketler: , , , ,
Eklenme Tarihi: 15 Ekim 2018

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Kartal Dul Bayan Erkek Arkadaş Arıyorum (12 Yorum)

  1. merhaba bünyamin ben istanbul bekarım yalnız yaşıyorum kızlar bayanlar arayın tanışalım 05443139173

  2. Muammer Konya da yaşıyorum yas63 kilo 70 boy 1 70 maddi durumum iyi kirada sıkıntısı yok bana gelecek bayan arkadaş bi çantasıyla çıksın gelsin yaş sınırı 20 ila 45 arası bekâr dul bayan hanımlar tercigimdir beni sevecek sayacak bana değer verecek hanım hanımcık evini temiz tutan adam gibi adam olan küçük bir şey görmezden gelen bir oturup konusup derdini anlatan bayanları tercigimdir Wsassp hattım nom 05443689977 Cep nom da 05428461473

Araç çubuğuna atla